Logo Humaniora Color SVG

Onze School

Mijn naam is Aline De Ruysscher en ik ben sinds 1 september 2019 directie van deze unieke school.

Het is dan ook heel belangrijk om ergens WELKOM te zijn, je ergens ‘thuis’ kunnen voelen, is een fundamentele waarde om te kunnen groeien in al zijn facetten. Hiervoor kunnen we rekenen op een enthousiast leerkrachtenteam, administratie, poetspersoneel en talrijke vrijwilligers. Ook de fijne samenwerking met de ouderraad maakt onze school nog sterker.

Zoals ik reeds meldde, is zorg dragen één van onze pijlers. We zetten dan ook heel wat in op zorg, zo kunnen wij onderwijs bieden op maat van elk kind. “Gras groeit immers niet door er aan te trekken, maar door de wortels water te geven”.

Betrokkenheid wordt bij ons hoog in het vaandel gedragen. De ouders zijn onze naaste partners in de opvoeding van onze kinderen. Samen staan we sterk!

Kent u onze school nog niet? Kom dan gerust eens langs om de sfeer op te snuiven. Onze schoolvisie kan u terug vinden op deze website onder de rubriek ‘documenten’.

Samen met Nathalie, onze secretariaatsmedewerkster, staan we steeds klaar om jullie hartelijk te ontvangen en eventuele vragen te beantwoorden.

Wij hebben ZIN in een spectaculair schooljaar.

Aline De Ruysscher

Directeur OLV Ten Bos